LELAKI PUN MAKAN VITAMIN?

Ramai yang sangka, vitamin ni untuk perempuan je kan?. Lelaki yang macho, tak perlukan vitamin. Alasannya, perempuan kan mengandung, menyusu, bersalin.. Betul ke lelaki tak perlu makan vitamin? O.K Kalau lelaki sakit, kena makan ubat tak? atau perempuan je makan ubat. lelaki yang sakit tak perlukan ubat, boleh baik sendiri sakit tu? hehehe..

SET VITAMIN KECERGASAN LELAKI SHAKLEE

Begitu juga dengan vitamin. Semua orang perlu ambil vitamin, samada lelaki atau perempuan. Sebab, selain daripada amalkan gaya hidup yang sihat (makan dengan betu + senaman), pengambilan vitamin juga sangat perlu untuk mendapatkan nutrisi yang cukup supaya badan kekal sihat. Jadi, apa vitamin yang sepatutnya lelaki ambil?

Secara umumnya, lelaki memerlukan semua jenis vitamin, sama seperti wanita. Cuma, di sini Ayu nak tekankan beberapa jenis vitamin asas yang wajib diambil oleh lelaki mengikut peringkat umur. Jom tengok, apa vitamin yang ada dalam set kesihatan lelaki shaklee khas untuk yang berusia 20-an. Yang lain-lain peringkat uur, Ayu cerita dalam entry akan datang yea.

VITAMIN KECERGASAN LELAKI SHAKLEE

 

APA RASIONALNYA LELAKI BERUSIA 20-AN PERLU MENGAMALKAN VITAMIN-VITAMIN INI?

set vitamin lelaki berusia 20-an. apa yang lelaki perlukan

 

SECARA RINGKASNYA, lelaki pada usia 20-an memerluka vitamin-vitamin berikut:

(boleh klik pada pautan untuk mendapatkan detail produk dengan lebih terperinci).

Penjagaan kesihatan amatlah perlu dititikberatkan sejak awal. Ya, seawal usia 20-an. Supaya kita dapat mengekalkan hidup yang lebih sihat sampai tua. Tak mustahil, dengan teknologi dalam bidang nutrisi dan perubatan, kita mampu merealisasikannya.

Bagaimana cara nak dapatkan vitamin-vitamin ni yea?

HANYA DENGAN 1 KLIK DI BAWAH, ANDA BOLEH DAPATKAN SET VITAMIN LELAKI ANDA.

BELI SET LELAKI SHAKLEE DI SINI

 

Boleh juga hubungi Ayu terus jika mempunyai permasalah mahupun memerlukan konsultasi. InsyaAllah, Ayu cuba bantu sebaik mungkin.

JANGAN LUPA, ANDA BERHAK MENDAPAT KHIDMAT KONSULTASI DAN RUNDINGAN PERCUMA DARI SAYA.

Perkhidmatan meliputi perkara-perkara berikut:

  • Konsultasi masalah dan cadangan vitamin yang sesuai
  • cadangan pemakanan dan pengambilan vitamin yang betul
  • Tunjukcara bagaimana mendapatkan vitamin dengan harga ahli dengan mendaftar keahlian
  • Berpeluang mendapatkan keahlian percuma berserta bonus walaupun hanya untuk makan sendiri
  • sekaligus berpeluang menjana pendapatan jika berminat dan ingin di bantu.

Salam Sayang,

AyuAdyani,

tel/whatsapp/telegram: 0147375771

facebook: R.u Adyani Ab Rahman

page: ohmyvitamin.com

insatgram: ohmyvitamindotcom

COD: RAWANG,SELAYANG, GOMBAK & KAWASAN SEKITAR. POS SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK, BRUNEI DAN SINGAPORE.