Bayangkan bola boling yang berat tu jatuh atas kaki.. Apa rasa? Sepanjang enciuk suami berkecimpung dalam dunia boling ni, tak pernah pula Ayu dapat kemalangan sebegitu.Sebabnya bola boling suami tak disimpan dirumah. Kalau ada pun, bola spare yang jarang digunakan. Yang ini Ayu nak cerita tentang seorang kawan ni, ziela.

Alhamdulillah la jugak, ziela ni ada adik yang bekerja sebagai doktor dan boleh sahkan tentang keadaa tulang ziela tu. Jom kita tengok apa yang Ziela lakukan dan amalkan selama seminggu dalam proses memulihkan tulang yang retak itu.

 

TULANG RETAK SEMBUH SELEPAS AMALKAN VIVIX]
.

Ziela nak kongsikan pengalaman tragis Ziela dengan Vivix.
.

Pada Februari 2016 , kami buat keputusan nak hijrah ke Ampang. Jadi masa sibuk nak packing barang nak pindah. Ziela masuk dalam bilik, sebab nak keluarkan baju dalam bilik. Sebab anak tengah tidur masa tu Ziela tak on lampu. Dalam gelap, tarik kotak. Tiba-tiba kaki rasa kebas. Rupanya bola bowling suami yang berat tu jatuh atas kaki. Ya Allah. Sakit sangattt. Allah saje tau. Menangis tengok. Tiba-tiba kaki membengkak. Dalam keadaan sakit heret kaki keluar. Tunjuk kat suami. Sambil menangis cakap. “Bang kaki sayang cacat dah.. Tulang retak patah dah” sambil menangis.
.

Mintak suami ambikkan botol Vivix dan Herbal Blend. Picit sebanyak nya Herbal Blend atas kaki. Dan terus minum Vivix tanpa sukatan.
Malam tu tak boleh tidur. Sebab malam kan sejuk. Angin masuk banyak sebab bengkak. Menangis sambil tidur. Sebab berdenyut.
2-3 hari solat sambil duduk, tak boleh pakai kasut, kaki bengkak sentuh kain pun ngilu.
.

Alhamdulillah selepas hari ke-4 kami pindah. Punggah barang, saya dah rasa 95% hilang rasa sakit. Cuma bila tekan. Masih rasa la. Dan dapat rasa tulang tak ditempatnya. Dan harini, dah masuk bulan ke 10. Ziela nak bgtau. Alhamdulillah Ziela tak cacat. Tak tempang. Dengan habiskan sebotol Vivix dalam masa seminggu. Dan maintain vitamin kesihatan lain.

tulang retak kembali sembuh

ALHAMDULILLAH. VIVIX NI KITA TAHU, KAYA DENGAN POOLIFENOL DAN RESVERATROL YANG MEMBANTU PERCEPATKAN PROSES PEMBAIKAN LUKA.

Vivix bertindak dari dalam DNa, menampal mana-mana bahagian sel yang rosak. Disamping itu, ia juga membantu mengatasi radang akibat luka.

Sewaktu tulang  luka, retak atau patah, proses penyembuhan luka memerlukan juga protein dan kalsium. Yang ini Ayu boleh berikan konsultasi

InsyaAllah, dengan cara pengambilan vitamin yang betul, segalanya boleh di atasi.

MACAM MANA CARA NAK BELI VIVIX NI? Hanya dengan 1 klik di bawah, andaboleh dapatkan vivix.

dapatkan VIVIX SHAKLEE di sini

Boleh juga hubungi Ayu terus jika mempunyai permasalah mahupun memerlukan konsultasi. InsyaAllah, Ayu cuba bantu sebaik mungkin.

JANGAN LUPA, ANDA BERHAK MENDAPAT KHIDMAT KONSULTASI DAN RUNDINGAN PERCUMA DARI SAYA.

Perkhidmatan meliputi perkara-perkara berikut:

  • Konsultasi masalah dan cadangan vitamin yang sesuai
  • cadangan pemakanan dan pengambilan vitamin yang betul
  • Tunjukcara bagaimana mendapatkan vitamin dengan harga ahli dengan mendaftar keahlian
  • Berpeluang mendapatkan keahlian percuma berserta bonus walaupun hanya untuk makan sendiri
  • sekaligus berpeluang menjana pendapatan jika berminat.

Salam Sayang,

AyuAdyani,

tel/whatsapp/telegram: 0147375771

facebook: R.u Adyani Ab Rahman

page: ohmyvitamin.com

insatgram: ohmyvitamindotcom

COD: RAWANG,SELAYANG, GOMBAK & KAWASAN SEKITAR. POS SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK, BRUNEI DAN SINGAPORE.