RAHSIA KULIT MUKA CERAH SEKATA TANPA PERLU RAWATAN LASER

Rawatan Laser, cucuk vitamin C, botox, pembedahan plastik, antara kaedah yang digunakan oleh wanita kini untuk tampil lebih anggun, cantik, berseri dan macam-macam lah. Pendek kata, semuanya ingin di cuba demi untuk cantik. Duit dilaburkan tanpa kekangan asalkan kulit menjadi seperti yang di idamkan. Lumrah wanita, nak tampil cantik kan?

Ramai juga antara wanita yang terpedaya tatkala mendambakan wajah yang cantik, kulit yang sekata. Lain yang diharapkan, lain yang jadinya. Kulit cantik yang diperoleh bersifat sementara. Bukan setakat itu, kulit menjadi semakin teruk, tidak bermaya dan berjeragat. iNILAH DILEMANYA.

Nak kulit cantik perlu ambil masa. Baiki sel dari dalam, Bukan membuat hanya pada luaran.  Pengambilan vitamin terutamanya collagen dan antioksidan membantu melambatkan proses penuaan sel. Gabungan polifenol pula, mendapati bahawa ia berkesan lebih baik. Sebab itu jika mengamalkan vivix shaklee, sel kita akan muda 25 tahun dari usia sebenar.

Ini salah satu testimoni pengamal VIVIX. Kulit cerah sekata selepas amalkan vivix. Jom ikuti apa kata suri rumah ini.

kulit muka cerah sekata selepas amalkan vivix

 

[KULIT MUKA SEMAKIN CERAH SEKATA SELEPAS AMALKAN VIVIX]
.
Assalamualaikum
Nama saya Zainah Mukhtar. Saya pengguna dan juga pengedar vitamin Shaklee.
.
Saya dah makan hampir semua vitamin shaklee sejak 2 tahun lalu, ada 4-5 jenis yang belum. Vivix adalah yang terbaru saya cuba. Sebelum ni memang selalu tengok kawan-kawan dan pelanggan jer yang bercerita tentang keberkesanan vivix ni. Terdetik juga dalam hati, satu hari aku mesti cuba vivix.
.
Dipendekkan cerita, saya dapat sebotol vivix hasil daripada bermain kutu. Sebab vivix ni agak mahal untuk saya sebagai seorang surirumah, jadi nak cuba punya pasal main kutu vivix la.
.
Sebelum minum vivix saya memang dah amalkan vitamin2 lain juga seperti ESP, VITA C, VITA E, B COMP, OSTEMATRIX, GLA, ALFALFA dan beberapa lagi. Setiap hari memang ambil vitamin2 ni semua. Saya ambil untuk menjaga kesihatan dan untuk kecantikan.
.
Saya teruja sangat dengan vivix ni. Saya nak buat ‘eksperimen’ kat diri sendiri. Sebelum ni ramai dah cakap vivix ni best, vivix ni vivix tu, jadi tiba masa saya pula nak cuba.
.
Saya berhenti ambil vitamin2 yang lain kecuali ESP 3 hari sebelum minum vivix. Saya dengan ESP ni kawan baik, waktu sarapan mesti minum segelas ESP. Saya jarang ambil sarapan yang berat2, cukup segelas ESP untuk memberi saya rasa kenyang dan tenaga sehingga waktu makan tengahari.
.
Maka saya cuba vivix satu sudu kecil buat permulaan selama 3 hari. Selepas 3 hari saya ambil 1 sudu besar pula. Saya mula perasan ada perubahan bila saya tengok cermin selepas bangun tidur. Wow!! Sangat luar biasa kesan vivix ni, kulit wajah saya nampak lembap dan pori2 terbuka dah berkurang. Lepas seminggu tona kulit dah nampak makin lebih sekata dan semakin cerah. Saya senyum sorang2 depan cermin, seronoknyaaa
.
Sekarang barulah saya percaya yang vivix ni betul2 memberi kesan untuk awet muda. Sebelum ni macam kurang percaya sebab tak cuba sendiri.
.
Saya memang takde pakai krim kecantikan. Krim malam NutriWhite yang saya pakai sebelum ni pun dah lama habis sebelum saya minum vivix.
.
Jadi saya sangat syorkan pada semua yang nak wajah awet muda tapi malas nak makan vitamin banyak2 atau nak tepek krim siang malam, elok sangat minum vivix 1 sudu sebelum tidur. Bangun pagi tengok cermin mesti senyum sorang2.
.
Orang kata tak kenal maka tak cinta. Tak cuba maka tak tahu. Begitulah dengan vivix, mesti kena cuba sendiri.
.
Itulah kesan vivix kepada saya. Terima kasih Shaklee, terima kasih Supermom Shaklee Story.

Alhamdulillah. rasanya, ini bukanlah testimoni pertama berkaitan kulit cantik dan sekata apabila mengamalkan vivix ni kan.

baca: RAHSIA KULIT CANTIK DAN BERAT BADAN TURUN DENGAN CEPAT.BESTNYE… TAPI BAGAIMANA??

Antara artis yang mengamalkan vivix untuk kecantikan ialah ayu raudhah dan rita rudaini.

RAHSIA KEJELITAAN AYU RAUDHAH

baca: RAHSIA LUKA BERSALIN CEPAT SEMBUH DAN KULIT CERAH BERSERI

 

MACAM MANA CARA NAK BELI VIVIX NI? Hanya dengan 1 klik di bawah, anda boleh dapatkan vivix.

dapatkan VIVIX SHAKLEE di sini

Boleh juga hubungi Ayu terus jika mempunyai permasalah mahupun memerlukan konsultasi. InsyaAllah, Ayu cuba bantu sebaik mungkin.

JANGAN LUPA, ANDA BERHAK MENDAPAT KHIDMAT KONSULTASI DAN RUNDINGAN PERCUMA DARI SAYA.

Perkhidmatan meliputi perkara-perkara berikut:

  • Konsultasi masalah dan cadangan vitamin yang sesuai
  • cadangan pemakanan dan pengambilan vitamin yang betul
  • Tunjukcara bagaimana mendapatkan vitamin dengan harga ahli dengan mendaftar keahlian
  • Berpeluang mendapatkan keahlian percuma berserta bonus walaupun hanya untuk makan sendiri
  • sekaligus berpeluang menjana pendapatan jika berminat.

Salam Sayang,

AyuAdyani,

tel/whatsapp/telegram: 0147375771

facebook: R.u Adyani Ab Rahman

page: ohmyvitamin.com

insatgram: ohmyvitamindotcom

COD: RAWANG,SELAYANG, GOMBAK & KAWASAN SEKITAR. POS SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK, BRUNEI DAN SINGAPORE.

Related posts

2 thoughts on “RAHSIA KULIT MUKA CERAH SEKATA TANPA PERLU RAWATAN LASER

  1. saya punya kulit muka selalu kena sun burn. frust betul

    1. admin

      boleh amalkan carotomax (vitamin A) untuk sun protection.dan pelindung UV tu..hihi

Leave a Comment

CommentLuv badge